Helsinkiläinen Juha Nevalainen rakennutti Javendia Oy:llä Rantasalmelle vanhan mökin tilalle kokonaan uuden talviasuttavan hirsimökin. Nevalainen kertoo saaneensa apua projektiin mökin suunnittelusta alkaen.

– Mökin pohjia tehdessä totesin rakennusporukan osaavaksi ja luotettavaksi ja päätin pyytää tarjouksen koko mökin rakentamisesta. Mökki nousi nopeasti ja olen ollut työn jälkeen tyytyväinen.

– Erityisen tyytyväinen olen yhteydenpitoon rakentajien kanssa. Minut pidettiin ajantasalla kokoajan. En pystynyt itse olemaan kuin hiihtolomaviikolla paikalla, mutta pystyin luottamaan heihin täysin, Nevalainen toteaa.

Parasta on päästä toteuttamaan asiakkaan unelmia

Jani Lepistö kokee työssään parhaiksi asioiksi sen, että näkee tyytyväisiä asiakkaita ja pääsee auttamaan heitä remontti- ja rakennusunelmissa. Lepistökin on sitä mieltä, että tärkeintä on täysi luottamus palveluntarjoajan ja asiakkaan välillä.

– Usein remontit ja huoltohommat sovitaan kesälomalla, mutta varsinainen toteutus on loma-aikojen ulkopuolella jolloin asiakas ei ole paikalla, Jani toteaa.

Esimerkkinä luottamuksellisesta asiakassuhteesta hän kertoo asiakkaasta, joka toimitti Javendialle alkusyksystä mökin avaimet ja lappusen, johon oli listattu asiat, jotka pitäisi olla kunnossa kun asiakas seuraavana keväänä palaa mökilleen.

– Olimme aiemmin urakoineet asiakkaalle katto- ja terassiremontin. Niinpä palveluun tyytyväinen asiakas halusi tämän jälkeen jättää huoleksemme myös pienet huoltohommat.

– Mökille on mukava palata, kun paikat ovat kunnossa, Jani toteaa.

Erityisen tyytyväinen olen yhteydenpitoon rakentajien kanssa.

Juha Nevalainen

Anna mökkisi remontti- ja huoltohommat osaavien tekijöiden huoleksi ja keskity itse siihen mukavimpaan – lomailuun!